Stichting Langer Gezond

Het bevorderen van adequate oplossingen op het gebied van gezondheid, gezondheidsbevordering, preventie en maatschappelijke dienstverlening in de breedste zin des woords.

Doelen

In het kader van het bovenstaande zal de stichting haar middelen met inachtneming van de toepasselijke regelgeving aanwenden ter bevordering van:

Gezondheid in het algemeen;
Onderzoek op gebied van de volksgezondheid;
Ziektepreventie;
Andere wijze interesseren bij, het voeren van beheer en van het bestuur over en het geven van adviezen en het verlenen van diensten aan vennootschappen en ondernemingen, en e. andere aangelegenheden binnen de kaders van de doelstelling van de stichting.
De stichting beoogt niet het maken van winst met het totaal van haar activiteiten die erop gericht zijn om haar doelstellingen te verwezenlijken of te bevorderen.